Subject: FW: Osanike märkimine tegelike kasusaajatena registrikaardile Äriregistris
From: "Nelli Reisenbuk" <[email-masked]>
To: Henrik Mägi
Cc: "RAM Info"
Date: Tue, 20 Feb 2024 13:12:24 +0200

Tere päevast

Äriregistri spetsialisti juhatamisel pöördun Teie poole järgneva küsimusega 
ja oleksin väga tänulik, kui saaksite vastata.

Oletame, et -

OÜ-s on kaks osanikku – Eestis asutatud MTÜ 76.02% osalusega ja Hollandis 
registreeritud ettevõte 23.98% osalusega – kas mõlema osanikest ettevõtte 
tegelikud kasusaajad peavad sel juhul olema äriregistrisse märgitud tegelike 
kasusaajate alla või kui Eestis asutatud MTÜ-l on on üle 50% osalust, siis 
Hollandi ettevõtte kasusaaja andmeid ei märgitagi tegelike kasusaajate alla?

Kas saab edaspidi lähtuda mingist seadustikus olevas paragrahvist, kus on 
viidatud, kuidas ettevõtja peab deklareerima osanike andmeid ja mis andmed 
on nõutud märkida äriregistrile?

Lugupidamisega │ Best Regards,

Nelli Reisenbuk

Kliendihaldur │ Client Manager

AS TBB pank │ 
<https://www.google.com/maps/place/AS+TBB+pank/@59.4372265,24.7478149,17z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x46929361977e6253:0x28d2068a37ca005b!2sVana-Viru+7,+10111+Tallinn!3b1!8m2!3d59.4372238!4d24.7500036!3m4!1s0x46929361977e631f:0x17fe5ee8aa41a612!8m2!3d59.437224!4d24.750004> 
Vana-Viru 7, 15097 Tallinn, Eesti

Tel. +372 668 8087│ Mob. + 372 59058545 │ [email-masked] │ 
<http://www.tbb.ee/> www.tbb.ee

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev elektronkiri ja selle lisad on 
adresseeritud üksnes selle saajaks märgitud isikule ning on 
konfidentsiaalsed. Elektronkirja või selle osa avalikuks tegemine või loata 
kasutamine ei ole lubatud. Kiri iseseisvalt ei loo õigussuhteid ega ole 
käsitletav lepinguna. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult, 
siis palume teil sellest koheselt teavitada sõnumi saatjat elektronkirja 
teel ning kustutada elektronkiri koos kõikide selle lisadega oma 
arvutisüsteemist.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The e-mail and its attachments are intended only 
for the use of the person to whom it is addressed and is confidential. Any 
unauthorised disclosure or dissemination, either in whole or in part, is 
prohibited. This e-mail does not create any legal relations nor should be 
treated as a contract . If you have received this e-mail in error, please 
notify the sender via e-mail and delete this e-mail and its attachments from 
your system.

From: Julia Palm <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 20, 2024 12:57 PM
To: Nelli Reisenbuk <[email-masked]>
Subject: RE: Osanike märkimine tegelike kasusaajatena registrikaardile 
Äriregistris

Aadressilt [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saadeta teile 
sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on 
oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Täname kirja eest.

Teie kiri jõudis portaali tehnilisele toele.

Tegelike kasusaajaid puudutavate juriidiliste küsimustega on võimalik 
pöörduda otse kasusaajate registri omaniku poole:

Rahandusministeerium - [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ;

Rahandusministeeriumi jurist Henrik Mägi ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ) .

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Julia Palm

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: Nelli Reisenbuk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 20, 2024 11:32 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Osanike märkimine tegelike kasusaajatena registrikaardile 
Äriregistris

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast

Tekkis küsimus, millele ise kahjuks ei leia vastust, seega pöördun Teie 
poole.

Oletame, et

OÜ-s on kaks osanikku – Eestis asutatud MTÜ 76.02% osalusega ja Hollandis 
registreeritud ettevõte 23.98% osalusega – kas mõlema osanikest ettevõtte 
tegelikud kasusaajad peavad sel juhul olema äriregistrisse märgitud tegelike 
kasusaajate alla või kui Eestis asutatud MTÜ-l on on üle 50% osalust, siis 
Hollandi ettevõtte kasusaaja andmeid ei märgitagi tegelike kasusaajate alla?

Kas saab edaspidi lähtuda mingist seadustikus olevas paragrahvist, kus on 
viidatud, kuidas ettevõtja peab deklareerima osanike andmeid ja mis andmed 
on nõutud märkida äriregistrile?

Lugupidamisega │ Best Regards,

Nelli Reisenbuk

Kliendihaldur │ Client Manager

AS TBB pank │ 
<https://www.google.com/maps/place/AS+TBB+pank/@59.4372265,24.7478149,17z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x46929361977e6253:0x28d2068a37ca005b!2sVana-Viru+7,+10111+Tallinn!3b1!8m2!3d59.4372238!4d24.7500036!3m4!1s0x46929361977e631f:0x17fe5ee8aa41a612!8m2!3d59.437224!4d24.750004> 
Vana-Viru 7, 15097 Tallinn, Eesti

Tel. +372 668 8087│ Mob. + 372 59058545 │ [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  │  <http://www.tbb.ee/> www.tbb.ee

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev elektronkiri ja selle lisad on 
adresseeritud üksnes selle saajaks märgitud isikule ning on 
konfidentsiaalsed. Elektronkirja või selle osa avalikuks tegemine või loata 
kasutamine ei ole lubatud. Kiri iseseisvalt ei loo õigussuhteid ega ole 
käsitletav lepinguna. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult, 
siis palume teil sellest koheselt teavitada sõnumi saatjat elektronkirja 
teel ning kustutada elektronkiri koos kõikide selle lisadega oma 
arvutisüsteemist.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The e-mail and its attachments are intended only 
for the use of the person to whom it is addressed and is confidential. Any 
unauthorised disclosure or dissemination, either in whole or in part, is 
prohibited. This e-mail does not create any legal relations nor should be 
treated as a contract . If you have received this e-mail in error, please 
notify the sender via e-mail and delete this e-mail and its attachments from 
your system.